chromium browser po update - nie odtwarza filmów

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 6 Paź 2016, 12:47:54 CEST

Dnia środa, 5 października 2016 20:27:24 Light-I pisze:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 05.10.2016, 09:42, od Łukasz Maśko:
>
> To nie kwestia uporu, tylko używałem do tej pory jako główną przeglądarkę
> z wszystkimi zakładkami i działało… ;)

Przejście na Chrome będzie bezbolesne. Powinno być.

> Dzięki za pododpowiedź.
> Rozumiem że chodzi o chromium-browser.spec? Nic innego nie widzę na
> git.pld-linux.org

Tak, dokładnie o to.

> niestety mi sie nie chce budować:
[...]
> ninja: build stopped: subcommand failed.
> error: Błędny status wyjścia z ~/tmp/rpm-tmp.40383 (%build)

Wygląda na to, że nie masz jakichś includów. U mnie się buduje. Jakby co,
mogę na priv podesłać zbudowane paczki dla x86_64.
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\