Wywrotka LibreOffice - prośba o weryfikację

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 1 Kwi 2017, 09:11:59 CEST

Dnia sobota, 1 kwietnia 2017 08:15:25 Łukasz Maśko pisze:
> A czy możesz napisać, czego brakowało? Ja mam zainstalowane prawie wszystkie
> paczki, a się sypie.

U mnie jest tak:

poldek:/all-avail> ls -I libreoffice-*
libreoffice-base-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-calc-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-core-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-draw-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-emailmerge-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-glade-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-graphicfilter-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-i18n-pl-5.3.1.2-1.noarch
libreoffice-impress-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-libs-kde-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-math-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-postgresql-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-pyuno-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-ure-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-web-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-wiki-publisher-5.3.1.2-1.noarch
libreoffice-writer-5.3.1.2-1.x86_64
libreoffice-xsltfilter-5.3.1.2-1.x86_64

Czego brakuje?