VirtualBox - problem z instalacją na Th - jest ale niema

Darek darek w pekdar.net
Śro, 1 Lut 2017, 17:49:47 CET

VBoxHeadless - służy do uruchamiania VM-a bez GUI, właśnie z poziomu
konsoli.

VBoxManage - służy do obsługi VM-ów (zakładanie, usuwanie,
konfigurowanie itd.) i nie jest zainstalowany a powinien być.

GUI do
niczego nie jest potrzebne jeżeli komuś wystarczy konsola - tak jak mi.

Mam na drugim Th (inny serwer) zainstalowany VirtualBox w wersji
5.0.20 i tam nie mam takich problemów jak z nowym 5.1.14.

W mojej
opinii ta paczka jest zła.

Dla przykładu na Ubuntu mam zainstalowany
VirtualBox bez GUI i mam do dyspozycji narzędzie VBoxManage.

To chyba
nie pozostaje nic innego jak pobrać ze strony .run i zainstalować na
piechotę.

---
Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

Darek pisze:

> [...]
serwerze z konsoli, muszę mu też instalować gui ?!?

> Nie, ale
VirtualBox to jest GUI. Jak chcesz bez GUI to masz VboxHeadless

(jeśli się nie mylę).