VirtualBox - problem z instalacją na Th - jest ale niema

Darek darek w pekdar.net
Czw, 2 Lut 2017, 21:49:40 CET

Owszem, można - jak się na tym zna.

Ja jeszcze nigdy tego nie
robiłem.

Teraz mam początek sesji, doktoryzować się z tematu
poprawiania speca będę po zakończeniu sesji, jak dojdę do siebie.

---
Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

W dniu 2017-02-01 20:10, Łukasz Maśko
napisał(a):

> Dnia środa, 1 lutego 2017 17:49:47 Darek pisze:

VBoxHeadless - służy do uruchamiania VM-a bez GUI, właśnie z poziomu
konsoli. VBoxManage - służy do obsługi VM-ów (zakładanie, usuwanie,
konfigurowanie itd.) i nie jest zainstalowany a powinien być. GUI do
niczego nie jest potrzebne jeżeli komuś wystarczy konsola - tak jak mi.
Mam na drugim Th (inny serwer) zainstalowany VirtualBox w wersji 5.0.20
i tam nie mam takich problemów jak z nowym 5.1.14. W mojej opinii ta
paczka jest zła. Dla przykładu na Ubuntu mam zainstalowany VirtualBox
bez GUI i mam do dyspozycji narzędzie VBoxManage. To chyba nie pozostaje
nic innego jak pobrać ze strony .run i zainstalować na piechotę.

Zawsze można poprawić speca.