VirtualBox - problem z instalacją na Th - jest ale niema

Darek darek w pekdar.net
Pon, 6 Lut 2017, 14:37:05 CET

Witam,

 Uprzejmie informuję, że pobrałem wersję z "test" - działa
dokładnie tak jak powinna i wszystko jest na miejscu :)

W mojej ocenie
można przesunąć paczkę do th-ready a później dalej to głównego repo.,
ale nie znam waszych wew. procedur w tym zakresie.

Jeszcze raz
uprzejmie dziękuję za wsparcie.

---
Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

2017, Darek wrote:

> [...]
nigdy tego nie robiłem. Teraz mam początek sesji, doktoryzować się z
tematu poprawiania speca będę po zakończeniu sesji, jak dojdę do
siebie.

> Poprawiłem głupi wrapper żeby nie szukał GUI.
> Nowy
VirtualBox wkrótce będzie w th-test.