Chrome/FireFox a drukowanie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 8 Lip 2017, 14:04:05 CEST

Zauważyłem, że nie działa mi drukowanie z poziomu Chrome czy FireFoxa.
Przypadku Chrome mogę sobie co prawda wybrać drukarkę, ale faktyczny wydruk
się nie odbywa. W FireFoxie (i w Chrome po wybraniu "Wydrukuj w oknie
systemowym" czy jak to tam idzie) w ogóle nie widać moich drukarek, jedynie
wydruk do pliku. Są one natomiast poprawnie widoczne i obsługiwane pod CUPS-
em. KDE też nie ma z nimi problemu. Odpalałem Chrome w konsoli i nie wypluwa
żadnych błędów.

poldek:/all-avail> ls -I cups*
cups-2.2.1-2.x86_64
cups-backend-hp-3.16.5-2.x86_64
cups-backend-smb-4.6.5-1.x86_64
cups-backend-usb-2.2.1-2.x86_64
cups-clients-2.2.1-2.x86_64
cups-filters-1.13.4-6.x86_64
cups-filters-libs-1.13.4-6.x86_64
cups-foomatic-db-20110615-2.noarch
cups-foomatic-db-HP-20110615-2.noarch
cups-image-lib-2.2.1-2.x86_64
cups-lib-2.2.1-2.x86_64
poldek:/all-avail> ls -I google* mozilla-*
google-chrome-59.0.3071.115-1.x86_64
google-chrome-l10n-59.0.3071.115-1.x86_64
mozilla-firefox-bin-54.0.1-1.x86_64

Czego mi brakuje?