brak możliwości logowania z konsoli po aktualizacji z th-2012 na th-2013

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Cze 2017, 15:43:56 CEST

Dnia sobota, 24 czerwca 2017 15:31:17 Krzysztof Szwaba pisze:
> Po aktualizacji z th-2012 na th-2013  (poldek -n th-2013
> --upgrade-dist) nie mam możliwości zalogowania się do systemu.
> Uruchamianie systemu zatrzymuje się w konsoli na
> Zarządca zasobów: Osiągnięto poziom .................. [ 3 ]
> PLD jest jako VPS na PROXMOX 2.3-13
> Do systemu można zalogować się po ssh.
> Problem występuje zarówno na stardzej wersji kernela 3.0 jak i nowszej 3.4
> W logach nic ciekawego nie widać.
> Gdzie szukać przyczyny opisanego wyżej problemu ?
[...]
Nie wiem z czego to wynika, ale jak się przełączysz na drugą konsolę
(Alt+Ctrl+2 - o ile o nie jest wirtualka) to tam będziesz miał normalny login.
Jeśli się nie mylę