brak możliwości logowania z konsoli po aktualizacji z th-2012 na th-2013

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Cze 2017, 16:35:29 CEST

Dnia sobota, 24 czerwca 2017 16:32:04 Krzysztof Szwaba pisze:
[...]
> Działa przełączenie na drugą konsolę za pomocą "Send Key" "Ctrl-Alt-F2"
> Na drugiej konsoli mogę się zalogować. Na pierwszej, nie wiadomo czemu
> wisi na "Osiągnięto poziom .................. [ 3 ]"

No to dokładnie o tym piszę. Nie wiem z czego to wynika. Te kilka lat temu
zgłaszałem, ale przeszło bez echa. Potem po jakiejś aktualizacji wróciło do
nomy (ja używam najnowszego TH+ready+test).