brak możliwości logowania z konsoli po aktualizacji z th-2012 na th-2013

Krzysztof Szwaba mailing_ks w infolan.net.pl
Pon, 26 Cze 2017, 12:22:12 CEST

Dnia 2017-06-26, o godz. 09:27:25
lord_Niedzwiedz <sir_Misiek w o2.pl> napisał(a):

> Wygląda jak by coś wisiało na jakiejś usłudze.
> Prześledź na której usłudze się zatrzymuje.
> Może coś z /etc/rc.d/rc.local ?

Tam nic nie ma w rc.local
Wczoraj zainstalowałem Th 2015 z
https://github.com/Jajcus/pld-new-rescue/releases
na tym proxmoxie i system się podniósł więc problem jest gdzieś
w plikach konfiguracyjnych bo podnosiłem aż do wersji Th/2016 i nie
pomogło.
Przy okazji małe wyjaśnienie, trochę wprowadziłem w błąd bo problem
pojawił się po wykonaniu upgrade z Th/2011  na Th/2012.
W wolnej chwili spróbuję porównać konfigurację obecnie dizałającego
Th/2016 z tym problematycznym

Krzysztof Szwaba