Programy z LibreOffice przestały się uruchamiać po ostatniej aktualizacji.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 1 Mar 2017, 20:25:27 CET

Dnia środa, 1 marca 2017 19:09:51 Jan Rękorajski pisze:

> Masz wszystkie aktualizacje z th-test? Bo, niestety, SOA#1

Tak, wszystkie. Nie mam pojęcia nawet jak to sprawdzić, bo błąd jest dziwny
(Failed to parse resource limit: soffice.bin). Może kwestia jakichś limitów
systemowych? Ale ja niczego nie ustawiałem specjalnie.