Wywrotka LibreOffice - prośba o weryfikację

Jan Rękorajski baggins w pld-linux.org
Czw, 30 Mar 2017, 08:46:43 CEST

On Wed, 29 Mar 2017, Adam Osuchowski wrote:

> Potwierdzam na 5.3.0.3-3.x86_64 z Th-main. Wygląda to na zapętlenie
> jakiejś rekurencji bo ramki stosu od 8 do 30 powtarzają się aż do
> zapchania stosu.

Może to kwestia sterownika? Właczyłem u siebie
"Use OpenGL for rendering" a nawet "Ignore blacklist" i wszystko cały
czas działa. Karta stary Radeon, sterownik xorg-driver-video-ati.

--
Jan Rękorajski                    | PLD/Linux
SysAdm | baggins<at>pld-linux.org | http://www.pld-linux.org/