Czy ktoś używa ModemManager?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 10 Wrz 2017, 16:45:38 CEST

Czy ktoś używa powyższego pakietu do konfiguracji połączenia z siecią? Udało
mi się za jego pomocą w końcu spiąć mój wbudowany w laptop modem z Aero2.
Teraz chciałbym to podpiąć pod skrypty, ale takie klasyczne (coby móc klepać
ifup wwan0 itp.). I teraz tak - wiem, jak połączyć się z ręki (najpierw kilka
zaklęć mmcli, potem dhcpcd i już). Ale jak to wpisać do
/etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-wwan0.conf ? Jakaś podpowiedź? Dzięki z góry!

PS. Nie chcę używać NetworkManagera i innych takich.