kded4 wywraca się, jeśli interfejs sieciowy zostanie skonfigurowany z adresem IPv4ALL

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Wrz 2017, 15:31:17 CEST

Czasami po konfiguracji WiFi interface dostaje najpierw adres z puli IPv4ALL
(bo np. DHCP się nie wyrobiło). W takim przypadku kded4 natychmiast wywraca
się z segfaultem. Czy tak mam tylko ja, czy może ktoś mógłby to potwierdzić?
Wiem, że teraz należy migrować na KF5, ale ponieważ nie ma bezproblemowej
ścieżki migracji: kf5-baloo-5.24.0-1.x86_64 jest w konflicie z kde4-
baloo-4.14.3-6.x86_64 i trzeba by użyć force, próbuję jeszcze tego uniknąć
(używa ktoś? dział?).