KDE5

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Pon, 12 Lut 2018, 10:42:45 CET

   On 08.02.2018 10:29, L/ukasz Masko wrote:

Dnia sroda, 7 lutego 2018 18:18:44 Andrzej Zawadzki pisze:

   Hej!

   Czy ktos uzywa na PLD? Dzial/a? Jest jakas procedura przejscia z KDE4
   na Plasme?

   Zainstalowal/em na testowym sprzecie. Mam ekran logowania ale po
   zalogowaniu czarny ekran z kursorem :-(

   Co ciekawe, po kilku minutowej nieaktywnosci mam sliczny ekran blokady
   - oczywiscie po wpisaniu hasl/a dalej czarno.

   Czegos mi brak - tylko czego?

Podl/aczam sie pod pytanie. Ja nadal na KDE4, z 5-ki mam tylko to, co dal/o sie
dol/ozyc bez ruszania gl/ównych bibliotek. Chetnie bym juz przeszedl/ na nowsze,

ale poniewaz laptopa uzywam do pracy, nie moge sobie pozwolic na rozwal/ke
konfiguracji.

   Chyba nikt nie uzywa KDE5 :-(

   --

   Andrzej