Jak przerobić takiego HTML-a na dokument a'la książka?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 23 Mar 2018, 12:34:36 CET

Jest taka oto sobie dokumentacja: https://www.cc65.org/doc/ (którą mamy też
zresztą w paczce cc65 w naszym repozytorium). Chciałbym zrobić sobie z niej
zwykłą książkę, czyli przerobić to co tam jest w wersji hipertekstowej na
format z rozdziałami itp.

Czy znacie może jakieś narzędzie, które to zrobi niejako samo lub z niewielką
asystą? Jedyne co mi przychodzi do głowy to powklejać kolejne strony do
LibreOffice a potem ręcznie pozamieniać odnośniki na numery stron. Ale może
ktoś coś takiego wymyślił, tylko ja o tym nie wiem? Narzędzia w drugą stronę
są, używałem ich 18 lat temu. Ale nie o to chodzi.

Najlepiej jakby to było w naszym repozytorium lub w CVS. A jeśli nie to
cokolwiek, najwyżej zrobię paczkę.