Okno dialogowe drukowania KDE4 - jak ręcznie wywołać?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 4 Lis 2019, 14:01:45 CET

Przestało mi działać drukowanie pod KDE4. Kilka dni temu działało, dzisiaj już
mi się nie udało (nie drukowałem z KDE przez kilka dni, a były jakieś
aktualizacje pakietów ogólnie). Obecnie próba wydruku czegokolwiek oznacza
zwis aplikacji, z której chcę drukować. Nie pokazuje się samo okno podglądu i
ustawień drukarki bo aplikacja zwisa. Sama aplikacja nie wypisuje przy tym
żadnego błędu, również uruchomiona z konsoli.

Czy da się jakoś ręcznie wywołać okno dialogowe drukowania? Może wtedy dowiem
się, co jest nie tak? Najprawdopodobniej brakuje mi jakiegoś składnika, który
nie został dodany w zależnościach pakietów.

Samo drukowanie działa, np. spod LibreOffice.