Czy ktoś używa ka5-kmail?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 17 Lis 2019, 01:43:20 CET

Podjąłem decyzję o zastąpieniu KDE4 przez KDE5. Po tym jak zorientowałem
się, że w repozytorium mamy tylko mały ułamek wszystkich paczek,
zacząłem je budować z git-a. No i niestety, rozbiłem się o konfigurację
KMail. Czy ktoś tego używa? Konkretnie chodzi mi o ka5-kmail-19.04.1-1.
Zbudować zbudowałem (po uprzednim zbudowaniu tabunu paczek dodatkowych,
w tym poprawieniu 2 czy 3 speców (wrzuciłem poprawki do repo). Ale nie
jestem w stanie tego uruchomić, wywraca się na starcie.

Będę wdzięczny za pomoc w jego uruchomieniu. W tej chwili piszę z
Thunderbirda, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać (nie ma kilku
opcji, które używałem, np. obsługa tej listy jest utrudniona).
Próbowałem też claws-mail, ale on, dla odmiany, nie "umie" maildirów,
przez co nie mam dostępu do starej poczty, tej z KMaila sprzed aktualizacji.
--
Łukasz Maśko                                                         _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                        /\\