Sieć nie wstaje

Jan Palus atler w pld-linux.org
Czw, 26 Wrz 2019, 10:05:06 CEST

On 26.09.2019 08:01, Google wrote:
>    Witam. Dzisiejsza instalacja th (x86_64). Na pl/ycie karta sieciowa
>    intel, modul/ e1000e.
>    Wklepane co trzeba, a siec nie wstaje. Po lsmod widze, ze jest
>    zal/adowany.
>    ping 192.168.2.1
>    connect: Network ist unreachable.
>    Ma ktos moze jakis pomysl/?
>    Pozdrawiam Marcin

Korzystasz moze z NetworkManagera? Zauwazylem u siebie problem po upgradzie
kernela do 5.3 -- NetworkManager probuje negocjowac szybkosc polaczenia
ethernetowego, po wynegocjowaniu najwidoczniej dostaje komunikat z kernela, ze
byl brak polaczenia i zaczyna sie laczyc od poczatku. I tak w kolko. Obejscie
ktore zadzialalo u mnie to wyedytowanie polaczenia w NetworkManagerze i
ustawienie "Link negotiation" na Ignore.