K³opoty z ldd po downgrade glibc

masko w ipipan.waw.pl masko w ipipan.waw.pl
Wto, 4 Lut 2020, 10:41:30 CET

   (jeÅli przekrÄciÅem jakieÅ nazwy to przepraszam - pisze z pamiÄci i na
   lekkim - już, byÅo gorzej - wk....)
   ZrobiÅem dzisiaj aktualizacjÄ glibc do najnowszej wersji z test.
   Niestety, przestaÅ mi po tym stabilnie dziaÅaÄ chrome wiÄc postanowiÅem
   wróciÄ do poprzedniej dziaÅajÄcej. Niestety, przy aktualizacji
   glibc-ld (bodajże, piszÄ z pamiÄci) poldek rzuciÅ segfaultem (bo
   najpierw nadpisaŠpoprawnie glibc, ale przy próbie nadpisania ldd już
   mu siÄ wersjÄ glibc nie zgadzaÅy) i teraz system już siÄ do niczego
   nie nadaje. Mam zbyt nowe ldd i cokolwiek chcÄ zrobiÄ, mam segfault.
   Teraz to nawet nie mogÄ kompa w singlu uruchomiÄ.
   Wniosek: uważajcie przy takiej operacji bo wylÄdujecie z rÄkÄ w
   nocniku jak ja.
   Pytanie: jak to najszybciej odkrÄciÄ? Komputer to laptop, nie wchodzi w
   grÄ wyciÄganie dysku i podpinanie pod inny system. Mój plan awaryjny
   na chwilÄ obecnÄ to przygotowanie bootujacego pendrive i odpalenie,
   niego kompa ale ponieważ nie mam w zasiÄgu innego kompa z Linuksem,
   bÄdÄ musiaÅ to zrobiÄ pod Windows - a tego nie umiem. Co oznacza
   koniecznoÅÄ nauki i stracony czas. Ale może macie pomysÅ na prostsze
   rozwiÄzanie?
   --
   Pozdrawiam. Åukasz MaÅko
   Przepraszam za top-posting, wysÅane z urzÄdzenia mobilnego.