Kłopoty z ldd po downgrade glibc

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 5 Lut 2020, 22:47:45 CET

Dnia środa, 5 lutego 2020 22:27:17 CET Arkadiusz Miśkiewicz pisze:
[...]
> Z ciekawości zrobiłem downgrade ale u mnie się nie posypał system.
> Skończyłem z oboma paczkami glibc co prawda przy czym rpm -e glibc
> 2.31... się powiodło.

Może to nie ma znaczenia, ale ja mam multilib. I o ile i686 się nałożyło
poprawnie, to podczas downgrade x86-64 już miałem segfault. I potem - dupa.
Błędy były też wcześniej przy aktualizacji, gdzie powypały się skrypty %post -
ale system dalej pracował, uznałem że to nic strasznego. Może to był powód?

Nie chcę próbować drugi raz, mam pracę do zrobienia.