Upgrade starego kernela

Adam Skowronski tytus.mastah w gmail.com
Śro, 1 Sty 2020, 20:14:20 CET

W końcu znalazłem chwilę, żeby się za to zabrać i zacząłem dobrze ten rok.

Po wykonaniu zupełnie niepotrzebnych rzeczy, czyli: szukaniu w
googlu,lekturze dokumentacji do geninitrd i gruba, instalacji gruba2, po
doktoryzowaniu się z parametrów wizualnych gruba postanowiłem zrobić coś co
powinienem zrobić na początku:
porównałem po prostu zawartość działającego pliku dla kernela 4 i dla
nowego kernela 5.

Wyszło na to, że zabrakło mi modułu sata_nv, czyli sugestie koleżeństwa
były prawidłowe, ale nie chciało mi się w głowie zmieścić, że ten stary
kernel miał jakieś moduły, a ten nowy - nie. Generowane były pewnie za
pomocą tego samego /etc/sysconfig/geninitrd - albo coś go niecnie
podmieniło w tle.

Zostawiam dla potomnych i dziękuję za pomoc.

Adam Skowroński