Jak się teraz formatuje dyskietki (napęd USB)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 6 Wrz 2020, 12:07:29 CEST

Pytanie z cyklu lamerskich - aż mi wstyd, że pytam, ale nie wiem i nie mogę
znaleźć.

Jak sformatować dyskietkę w stacji na USB? Nie chodzi mi o zrobienie systemu
pików tylko zwykłe formatowanie. fdformat nie działa (działa mi tylko na
standardowych kontrolerach a tu jest USB). mformat - to samo. To musi być
jakiś totalny trywiał - ale ni cholery nie mogę tego znaleźć. Pomóżcie,
proszę...