konwersja "starej" bazy RPM do sqlite

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Czw, 15 Kwi 2021, 13:03:47 CEST

> Wiadomość napisana przez lord_Niedzwiedz <sir_Misiek w o2.pl> w dniu 15.04.2021, o godz. 08:39:

> Jak zrobić ręczny upgrade ?

Hm, miałem na myśli pościąganie RPMów i potem
vrpm sc-mail -- -Uvh /root/rpms-sc-mail/costam1.rpm itd.

> Tak aby vpoldek znowu zaczął działać na vserverach ?

No to mi się udało tak jak pisałem:
1. mkdir -v /tmp/var/lib/
2. cp -a /vservers/.pkg/sc-mail/rpm/state /tmp/var/lib/rpm/
3. /usr/bin/rpmdb --root /tmp —rebuilddb
4. Sprawdzamy czy w /tmp/var/lib/rpm/ mamy już czyściutko, same pliki sqlite
5. na wszelki wypadek: mv /vservers/.pkg/sc-mail/rpm/state /vservers/.pkg/sc-mail/rpm/bak.state
6. mv /tmp/var/lib/rpm/ /vservers/.pkg/sc-mail/rpm/state

I działa :)

Pozdrawiam,
—
Jacek