KDE5 - zmigrowałem!! ;-)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 23 Kwi 2021, 15:23:01 CEST

Dnia piątek, 23 kwietnia 2021 12:32:24 CEST Andrzej Zawadzki pisze:
>    Hej,
>
>    jak w temacie udal/o sie.

Ja jeżdżę na 5.x od roku, mniej więcej. Na przełomie grudnia i stycznia
podbiłem do 5.77 - poprawiłem wszystkie spece, których używam, ale zrobiłem to
"na kolanie" i nie wrzuciłem do repo (za co wszystkich przepraszam bo może
ktoś by skorzystał ale teraz jest 5.80 więc nowiej).

>    Niestety nie dzial/a mi aplet "Sieci", bl/ad:
[...]
>    qrc:/plasma/plasmoids/org.kde.plasma.networkmanagement/contents/ui/Traf
>    ficMonitor.qml:24:1: module "org.kde.quickcharts" is not installed
>
>    Ma ktos pomysl/ co jest nie tak? Sama siec dzial/a (jest pytanie o
>    hasl/o do portfela i l/aczy) - niestety nie mam mozliwosci "klikania po
>    VPNach".

Wygląda na to, że brakuje ci kf5-kquickcharts.