Re: Docker - ktoś pomoże odpalić?

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Śro, 3 Lut 2021, 14:24:28 CET

Wiadomość napisana przez Arkadiusz Miśkiewicz <arekm w maven.pl> w dniu 03.02.2021, o godz. 14:21:

> btw. pldowy kernel 4.9 ma vservera.

No nawet jeśli ma, to ma też initrd i wszyściuteńko w modułach… a ja tego nie lubię ;) Wychodzę z założenia, że choćby wszystko się waliło to muszę mieć gotowy do odpalenia kernel, który zawsze zadziała - bez zabawy w kombinowanie.

Pozdrawiam,
—
Jacek