Zwalony lub inaczej działający login-2.36.2-1

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 17 Lut 2021, 10:23:03 CET

Dnia wtorek, 16 lutego 2021 23:36:13 CET Jan Palus pisze:
[...]
> A cokolwiek więcej o tym w jaki sposób się te niedziałającego X-y
> objawiają? Jakieś błędy? Logi? strace? "U mnie działa" z LightDM + MATE.

$ startx
xauth:  file /home/users/ed/.serverauth.36834 does not exist

/usr/bin/Xwrapper: PAM auth failed
^Cxinit: giving up
xinit: unable to connect to X server: Connection refused
xinit: unexpected signal 2

Tak to wygląda. Nie mam nic więcej w journalu, logi X-ów oczywiście nie
powstają bo nie mogą.