Stacja robocza na Lenovo Thinkpad P70

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Nie, 24 Sty 2021, 13:59:26 CET

Wiadomość napisana przez GMAIL <marcinszramowiat w gmail.com> w dniu 23.01.2021, o godz. 18:53:

> Mogę liczyć na pomoc w instalacji i konfiguracji?
> Dawno go nie instalowałem? Czy da się zrobić aby raz zainstalować system, a pozniej tylko go uaktualniać, zmieniać tylko w poldku co rok nowe repo? Na pc mam winde i juz mi dziala 6 rok z rzędu.

Ja od lat robię tak: Odpalam na dowolnym rescuecd, ściągam chrooty od Dlugosza, rozpakowuję, potem chroot i tam poldek —upa i upgrade *
Póki co za każdym razem się udaje ;) Czasem trzeba po drodze wyczyścić /var/lib/rpm/__* i różne takie, czasem coś się pospawa i niektóre pakiety są podwójnie zainstalowane więc trzeba kombinować z rpm -e —justdb —force —nodeps —nofollow - ale wcześniej czy później działa.

Aha, tylko że ja zawsze walczę żeby zbudować własny kernel, bez żadnych initramfs itp. Tak już mam ;)

Update: chrootów od Dlugosza nigdzie nie widzę. Mam u siebie, wrzuciłem tutaj: http://dev.silvercube.pl/pld-th-x8664-20110214-chroot.tar.bz2 <http://dev.silvercube.pl/pld-th-x8664-20110214-chroot.tar.bz2>

Pozdrawiam,
—
Jacek