Re: Jak odpalić PLDowy kernel na nvme+RAID?

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Pią, 19 Mar 2021, 22:57:46 CET

> Wiadomość napisana przez Jan Rękorajski <baggins w pld-linux.org> w dniu 19.03.2021, o godz. 08:31:

> Czym generowałeś initrd? Jeśli geninitrd to użyj dracut. Co prawda
> chyba wymaga systemd, ale za to działa beż żadnych konfigueacji i kombinacji.

Używałem geninitrd.

Ale… w sumie sprawa nieaktualna. Udało mi się odpalić swój kernel ;)
Jednak rozchodziło się o problemy z podmountowaniem rootfs, przez to że pomieszałem przy flagach partycji i raid1 nie wstawał automatycznie.

Pozdrawiam,
—
Jacek