upgrade / install paczki nie działa?

Krzysztof Mrozowicz krzysztof w mrozowicz.eu
Czw, 22 Gru 2022, 19:06:21 CET

Dnia 2022-12-19, o godz. 09:18:11
Arkadiusz Miśkiewicz <arekm w maven.pl> napisał(a):

> Trafił mi się system gdzie ten problem się manifestuje.
>
> Problem pojawia się wtedy kiedy nasz klucz GPG Th jest zaimportowany
> i widocznie tamtych pakietów z jakiegoś powodu nie może zweryfikować.
>
> Bug w rpmie? Raczej wszystkie były podpisywane przed przeniesieniem
> do "main" na ftpie.

Wg mnie (w oparciu o obserwację z punktu widzenia użytkownika) paczki
podpisane przez rpm5 podobają się poldkowi, ale nie podobają się rpm4.
Wydaje mi się, że najprościej byłoby to naprawić poprzez wyłuskanie
wszystkich paczek podpisanych przy użyciu rpm5 (rpm --checksig), i
ponowne ich podpisanie przez rpm4.

--
Krzysiek