Update on PLD Th snapshots

Arkadiusz Miśkiewicz arekm w maven.pl
Pią, 14 Sty 2022, 14:31:14 CET

On 14.01.2022 14:22, Krzysztof Szwaba wrote:

> Dla mnie było to największą zaletą PLD że były dostepne stare
> snapshot-y.

Serwer i przestrzeń głównego ftpa sponsoruje (dostarcza) RMF i to do
niego pytanie czy ma ochotę posponsorować więcej.

Obecnie:

/dev/mapper/pld-ftp   2,0T  2,0T   32G  99% /home/services/ftp

Poza tym i ew. chęciami bagginsa to raczej przeciwwskazań do trzymania
archiwów nie ma.
--
Arkadiusz Miśkiewicz, arekm / ( maven.pl | pld-linux.org )