Update on PLD Th snapshots

Jan Rękorajski baggins w pld-linux.org
Czw, 27 Sty 2022, 09:29:06 CET

On Fri, 14 Jan 2022, Grzesiek wrote:

> [...]

RMF to Marcin Bohosiewicz, marcus w pld-... :)

Póki co wygospodarowałem trochę miejsca czyszcząc .archive/PLD, ale
temat prędzej czy później wróci.

> A deduplikacja?
> Pewnie duża cześć paczek między snapami jest wspólna a one i tak są RO.

To jest deduplikowane. Wszystkie snapy są hardlinkami.
Dla przykładu:

-rw-r--r-- 12 pldth pldth 5801 Mar  2  2009 2012/PLD/noarch/RPMS/mplayer-skins-0.61-20090302.noarch.rpm

--
Jan Rękorajski                    | PLD/Linux
SysAdm | baggins<at>pld-linux.org | http://www.pld-linux.org/