problem ze startem xfce

Krzysztof Mrozowicz krzysztof w mrozowicz.eu
Pią, 24 Cze 2022, 16:03:45 CEST

Dnia 2022-06-24, o godz. 13:34:01
Krzysztof Mrozowicz <krzysztof w mrozowicz.eu> napisał(a):

> Cos się zmieniło w PLD ostatnio, co spowodowało, ze startxfce4
> uruchamia X-y, pokazuje kursor i na tym koniec. Co ciekawe htop
> pokazuje, ze sesja startuje dalej (przynajmniej część z tego co
> powinno automatycznie się uruchomić, ale na ekranie poza kursorem nic
> nie widać). W logach ani śladu błędów. Bez kłopotu natomiast
> uruchamiam openbox oraz dwm. Obserwuje to na dwóch kompach (jeden z
> repo th+th-ready, a drugi z th+th-ready+th-test). Nie wiem jak inne
> Desktop Environmenty. Może ktoś ma pomysł jak znaleźć winowajcę
> tego1.8-1 problemu?

Naprawione. Choć to raczej obejście problemu. Downgrade xorg-lib-libX11
do wersji 1.8-1 naprawił XFCE. Przy okazji wykryłem, że filmy na
youtube nie działają kiedy jest zainstalowane librsvg-2.54.4-1, za to
powrót do librsvg-2.54.3-1 naprawia i ten problem.

--
Krzysiek