Re: Omada TP-Link controller w PLD - ktoś odpalił?

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Pon, 17 Lip 2023, 16:09:30 CEST

> Wiadomość napisana przez Jan Palus <atler w pld-linux.org> w dniu 17.07.2023, o godz. 15:44:

> Pierwszy raz słyszę o Omada Software Controller ale User Guide do tegoż

Software’owy kontroler do jedynego sensownego mesha innego niż Ubiquiti Unify ;)

> stwierdza w sekcji "Install Omada Software Controller" co następuje:

> To ja to czytam tak, że to użytkownik jest odpowiedzialny za postawienie
> działającego MongoDB.

OK, jestem tępy. Byłem przekonany, że to cholerstwo ma w sobie mongodb - zwłaszcza, że w PLD go nie mamy :)
Dzięki i sorry za mącenie!

Pozdrawiam,
—
Jacek Osiecki