PLD jako VM na proxmox - brak hostname?

Jacek Osiecki josiecki w silvercube.pl
Pon, 29 Maj 2023, 14:50:17 CEST

> Wiadomość napisana przez Jacek Osiecki <josiecki w silvercube.pl> w dniu 27.05.2023, o godz. 23:41:
> No i niby startuje (musiałem przerobić ciutkę kernel bo mam kompilowany na stałe, bez zabaw w initrd itp.), po czym po linijkach:
>
> mount (1344) used greatest stack depth: 13528 bytes left
> grep (1346) used greatest stack depth: 12872 bytes left
>
> na jakieś 40 sekund się zwiesza… i widzę na konsoli prompt:
>
> (none) login:

> [...]

No i wyszło. Miałem w obrazie puste /dev/ co sprawiało, że utworzył się zwykły plik /dev/null, pewnie brak innych devów też nie ułatwiał sprawy. Potem wiadomo wjeżdża już udev, ale do tego momentu jest źle.
Zrobienie spod rescueCD

cp -a /dev/* /mnt/dev/*

rozwiązało problem.

Co nie zmienia faktu, że najfajniej by było faktycznie wirtualkę odpalić jako LXC, czego nadal nie potrafię.

Pozdrawiam,
—
Jacek