Problem z programem w z procps-4.0.4 i USB

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 17 Cze 2024, 12:50:56 CEST

Dnia poniedziałek, 17 czerwca 2024 09:29:09 CEST Łukasz Maśko pisze:
> Nie wiem czemu ale kiedy cokolwiek podpinam pod USB - dosłownie cokolwiek -
> w logach dostaję takie segfaulty:
[...]
> Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Może znacie rozwiązanie? Z góry
> dziękuję za pomoc.

W ramach śledztwa podmieniłem /usr/bin/w na skrypcik, dzięki któremu
dowiedziałem się, że probelm wynika z tego:

# w -hs
Naruszenie ochrony pamięci (zrzut pamięci)

W jest uruchamiany przez skrypt z parametrami -hs co skutkuje segfaultem,
zarówno z poziomu zwykłego usera, jak u roota. Dalej nie wiem gdzie to siedzi
i czemu się tak zachowuje.
                                                                       _\_V