spec i co dalej?

Nie, 9 Maj 1999, 05:34:53 CEST

On Sun, 9 May 1999, Michał Kuratczyk wrote:
[..]
> IMHO "egcs-g77"

Trochę nieuważnie poprzednio przeczytałem .. masz rację. egcs-g77 nie ma
Provides: g77 (jakoś pominąłem to "nie" :>).
Możnaby sę zastanowić czy nie dodąć tego Provides (jako coś co
zawierałoby soft zgodny z GNU Fortran 77).

Trochę już przerobiłem pakiet z octave ale jeszcze kilka rzeczy jest do
zrobienia (zaraz wrzucę do CVS to co zrobiłem):
- separacja libów statycznych w octave-static,
- separacja plików nagłówkowych w octave-devel (i wszelkiego innego devel
  stuffu jak dokumentacji devel type i innych rzeczy),
- dodanie stron info (chodzi o ich {de}rejestrację w odpowiednich
  pakietach .. z octave przychodzi trochę więcej stron info niż tylko
  octave część tej dokumentacji powinna wpaść do devel),
- wydaje mi się, że skoro jest dokumentacja w info to można chyba
  zaniechać dołączania dok w html ale info musi być wtedy kompletne,
- do stron info trzeba jeszcze dorobić poprawki na wpisy w indeksie info
  (niektóre strony wogóle tego nie mają)
- zamiast linka octave -> octave-<version> wyciepać możnaby tego linka a
  binarkę przemianować na octave.

To co zrobiłem się kompiluje i pakuje ale testować tego nie testowałem
więc tak czy inaczej to co zrobiłem jeszcze jest do dalszego sprawdzania.