glibc.rpm

Śro, 19 Maj 1999, 23:15:39 CEST

On Wed, 19 May 1999, Artur Frysiak wrote:
[..]
> Przyglądałem się bazie locali i jeśli dostaną one makro %lang to bez
> LANG="pl:pl_PL" nie polecam instalować.
> Jak ustawimi sobie samo "pl" to wlecą tylko te z lang(pl) a jak pl_PL to
> tylko te z lang(pl_PL). Obsługa języków w rpm'ie jest bardzo trywialna i
> chyba bedzie trzeba jeszcze troche powalczyc na rpm-list aby bylo to
> poprawnie czyli z obcinaniem kolejnych czlonów.

Dobra .. locale zostawić można z tego wychodzi na zupełny deser(o ile
wogóle w takim razie bedzie to możliwe, bo do oddzielaia kolejnych członów
z argunentów %lang() może się okazać, że posiadanie bazy locale może być
niezbędne). Tak czy inaczej pozostają pozostałe podzbiory, w których
wydzieleniu nie widzę obecnie przeciwskazań (chyba, że ktoś takowe widzi
?).