Ponad 700MB obraz iso SRPMS, supported SRPMS ?

Marek Guevara Braun marek w atm.com.pl
Pią, 13 Paź 2000, 13:06:45 CEST

Czy obraz SRPM miesci sie na jakis "normalnych" plytach?

Moze jakis main i supplement, albo 1 i 2 :)  ? W Debianie jest
to, jak mi sie wydaaje, zalatwiane przez dosc zlozona strukture
katalogow, ktore ida potem na rozne plyty. W Suse tez jest
jakas gmatwanina ze struktura pakietow pochowanych w roznych
katalogach - moze nieladne, ale to jest jakies rozwiazanie
dla obrazu iso SRPM-ow?

Dodatkowo istnieje jeszcze w dystrybucji katalog supported
z takimi pakietami jak XFree86-3.3.6 itp, nie moge znalezc
src.rpm-ow do nich na ftp, a tez warto by byly i na ftp
i na iso (tu nie wiem czy ich nie ma bo nie sciagalem) co
spowoduje dalszy rozrost objetosci SRPM.

Pozdrawiam
Marek Guevara Braun

PS. RPM-y cale szczescie mieszcza sie na plytach :)