Strategia dla Javy

Czw, 25 Sty 2001, 15:40:53 CET

On Thu, 25 Jan 2001, Rafal Dziedzic wrote:

> Potencjalnie tak, ale praktycznie bedzie to duzo pracy a zyskow (dla
> mnie) zadnych.

Bo .. ?
Postaraj się do każdego stwierdzenia dokładać na przyszłość jakieś
wyjaśnienie. Nie każdy musi być dobrze rozeznany w jakimś fragmencie i
takie opisanie otoczenai warunkujące poprawność zgłaszanych rozwiazań moze
być bardzo cenne.

> ;) Bo java nie jest jedna jest java z blackdown jest z ibm'a a wersji jak
> psow! Biblioteki miedzy poszczegolnymi wersjami nie sa przenaszalne,
> poczytaj sobie o roznicach miedzy 1.1.x/1.2.x/1.3.x

OK. Poszczególne wersje mogą mieć swoje własne katalogi bazowe.
Miedzy poszczególnymi kawałkami buibliotek czy aplikacjami w jave moze
istenieć ścisłą zależność na poziomie pakietów wymuszana przez samego
rpm-a.