pld-i586.iso nie wchodzi na 700MB p?yt?

Wto, 19 Cze 2001, 15:15:33 CEST

On Tue, 19 Jun 2001, Jacek Osiecki wrote:
[..]
> Aaaaa właśnie, jak już jesteśmy przy magiku...
>
> Może by tak oddzielić toolsy zależne od X-ów do pakietu ImageMagic-xtools
> lub jakoś w tym rodzaju? Bo obecnie to jak ktoś chce mieć magika na serwerze
> musi go instalować z X-ami...

Tutaj IMHO jest jedna rada na to. Trzeba przejść na włączenie dynamicznego
ładowania modułów z konkretnymi formatami. Główny lib wtedy zmniejsza sie
o ponad połowe i tylko poszczególne moduły są zależne od poszczególnych
bibliotek. Drugi ruch to jest to co opisujesz czyli próba oddzielenai
czystych wsadówk od X frontendów.
Jak chcesz to możesz próbować taki podzieł wprowadzać.

> Hmmm... coś mi tu nie pasuje. Widzę, że nawet taki "convert" wymaga
> libX11.so... czy aby na pewno ta biblioteka jest mu potrzebna do życia?

Zapewne po wprowadzeniu dynamicznie ładowanych modułów okaże się, że tylko
konkretny moduł jest zależny od bibliotek X1.

Co do reszty uwago to jednak proponowałbym tak cyrklować żeby iso zapchać
na maxa i żeby zawsze ten jeden podstawowy obraz był właśnie na maksa
wykorzytujący możliwą powierzchnię na CD. Najwyżej potem bedziemy próbować
robić przetasowania co do tego co wrzucić i wyrzucić z tego obrazu. Czyli
prośba o sugestie w tej chwili raczje o to co przerzucić z obecnego zbioru
na dodatkowy ale bez zbytniego oszczędzania sie tak żeby cały mieć jeden
maksymalnie wypchany CD. Jesteśmy w na tyle dobrej sytuacji, że mamy
nadmiar a nie niedomiar :)