pld-i586.iso nie wchodzi na 700MB p?yt?

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 19 Cze 2001, 21:41:06 CEST

On Tue, Jun 19, 2001 at 10:17:38AM +0200, Jacek Osiecki wrote:
> Aaaaa właśnie, jak już jesteśmy przy magiku...
>
> Może by tak oddzielić toolsy zależne od X-ów do pakietu ImageMagic-xtools
> lub jakoś w tym rodzaju? Bo obecnie to jak ktoś chce mieć magika na serwerze
> musi go instalować z X-ami...
>
> Hmmm... coś mi tu nie pasuje. Widzę, że nawet taki "convert" wymaga
> libX11.so... czy aby na pewno ta biblioteka jest mu potrzebna do życia?

X-serwera wymagają display(1), animate(1) i import(1) - z oczywistych względów.

Bibliotek X wymaga obsługa dps, fontów z X itp.
Można przebudować IM z configure --without-x.

Może da się wykorzystać dynamicznie ładowane moduły - ale nie wiem, czy
to wystarczy żeby pogodzić część IM nie korzystającą z X z programami
pod X z podpakietu.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/