No to po mozilli

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 25 Cze 2001, 08:46:23 CEST

[Sunday, 24 June 2001], Michal Margula napisał(a):

> Dokładnie. Ja melduję, że zawsze przy wpisywaniu adresu :). W innych
> sytuacjach prawie nigdy. A np taki galeon to wystartowac nawet nie chce.
Potwierdzam. U mnie sie wysypuje zawsze jak zaczynam kasowac adres od
konca i dochodze do ostatniej kropki (np "www.").
--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.