No to po mozilli

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 25 Cze 2001, 12:53:18 CEST

On Mon, 25 Jun 2001, Jaroslaw Dziubek wrote:
> Potwierdzam. U mnie sie wysypuje zawsze jak zaczynam kasowac adres od
> konca i dochodze do ostatniej kropki (np "www.").

A ja melduję, że zrobiłem wszystkie eksperymenty, o których wy piszecie,
nawet jeszcze kilka własnych dodałem (kopiowanie adresów, wycinanie) i...
mozilla jest stabilna jak skała...

Co nie zmienia faktu, że coś z nią jest nie tak skoro tylu ludzi ma
problemy...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"