male upomnienie

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 25 Cze 2001, 20:21:23 CEST

TK> Map pokazać, że mi diała ? (xterm i na konsoli).

SOA #1 :)
(chyba #1... moze jakis inny # ?)

TK> Czy w przypadku cdrom rzecz dotyczy dystrybucyjnego kernela ? Typ
TK> kontrolera dio jakiego podpinasz CD ? Co wpada w logi ?

duuuuuuuuuuzo unresolved external symbol... a najlepsze jest to ze od
tego czasu juz chyba wyszlo dwadziscia buildow zrodel takze pewnie
gdzies to jest juz poprawione... ale ja mam modem :(

TK> I co się konkretnie dzieje ?

#swapon /dev/hda1
Invalid argument

[tutaj reinstalka systemu]

#swapon /dev/hda1

[zaczelo dzialac]

TK> Jak mam Ci pokazać, że u mnie działają ? Dlaczego nie opisujesz w
TK> jakich warunkach Ci nie dzialają (jakie $TERM ? jaka apliakcja terminalowa
TK> ?).

a o tym zaraz...

TK> Przecież jesteśmy nimi sami. To ze sa błedy nie jest niczym nowy. Błedy
TK> znajdziesz dokąłdnie w każdej dystrybucji. Kwestia w tym żeby móc je
TK> usunać tzreba napierw wiedzieć co usuwać i gdzie jest bład, a to raczje
TK> jest słąbo możliwe w przypadku kiedy opis jest conajmneij skąpy
TK> (poprostu).

ok. Jesli nie ma czegos takiego jak stable branch no to powinniscie
ludziom zapewnic jedna rzecz: mozliwosc instalacji tego cholerstwa.
Innymi slowy: nie obchodzi mnie czy kde dziala czy nie. Ja musze byc w
stanie
1. zainstalowac base
2. uruchomic albo initrd albo byc w stanie zrobic rekompilacje jajka
3. byc w stanie polaczyc sie z netem (pppd mi nie dziala... ale
narzekal bede jak juz wszystkie mozliwe kombinacje wyprobuje)

TK> Echem .. żeby tak zawartość Makefile była kluczowa w powiązaniu ze
TK> stabilnością całości :>

stabilnosc = system dziala i sie nie wywala

zakladam ze trudno stwierdzic czy system dziala jesli sie nawet nie da
go odpalic (co ja gadam... nie da sie uzyskac pliku wykonywalnego :)

TK> Jeszcze raz. Co nie działa i w jaki (dokładnie) sposób ?

to jest nie wazne... jak sciagne nowszy iso to pewnie zacznie dzialac
(a btw... nie dziala alokacja terimnali mimo ze pts jest zamontowany
i nie wypluwa bledow... w syslogu tez pustki :).

Acha... ja nie powedzialem czemu mnie to tak wkurzylo... otoz w
czytniku mam cedek nagrany dokladnie rok temu w ktorym wszystkie
powyzsze rzeczy dzialaja...

<joke>
Jesli wy jestescie developerami to Linus i spolka to pewnie
antydeveloperzy :)
</joke>

A tak w ogole to robicie dobra robote tylko pomyslcie czasem o
ludziach ktorzy nie maja stalki i jesli im cos na iso nie dziala to
nie za bardzo maja co z tym zrobic. WIECEJ TESTOW PRZED UPLOADEM!!!!

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"

begin  JenniferLopez_Naked.jpg.vbs