male upomnienie

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Pon, 25 Cze 2001, 21:00:10 CEST

Co do nie działającego cd-romu, to u mnie tez nie chciał ruszyć (tzn. system
przy próbie dostępu do niego wieszał sie).
Troche pogrzebałem i zauważyłem, że efekt ten jest otrzymywany przy "insmod
ide-cd".
Jeszcze pogrzebałem i w końcu pomogło skompliwanie jądra bez obsługi
chipsetu VIA686* (a taki właśnie posiadam - VIA KT133).

Nie wiem, czy inni też tak mieli, ale można by chyba na razie usunąć z
dystybucyjnego jądra obsługe tego chispetu bo
dla mnie na przkład było to dość denerwujące, nowiutki , błyszczący PLD-ek
wieszający sie!

Filip