male upomnienie

martii@obgyn.edu.pl martii w obgyn.edu.pl
Pon, 25 Cze 2001, 23:37:29 CEST

Dnia Pańskiego 25 Jun, 2001, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> pad, a z drugiej strony nieco bardzij szczegółowy opis sprzetu i wersji
> pakeitu z kernelem. Jezli to nic nie da to zapewne w nieco szerszym gronie
> popróbujemy znaleść cokolwiek co mogłoby doprowadzić do skutecznego
> rozwiązania.

jeśli chodzi o sprzęt:

Abit KT7
128 Ram
PLD najnowsze pakieciki
kernelik standardowy 2.2.19-12
Duron 600
Dysk Samsung 6.4 GB
CD-rom Asus 34x

Zaróno dysk jak i cdrom działa w trybie UDMA-33 (włączone w BIOS)

Coś jeszcze ???

Jeśli chodzi o kłopoty to miałem jedynie związane ogólnie z
transferem, często następowało resetowanie kontorlera IDE
(szczególnie dysku). Pomogło skrócenie kabla łączącego dysk z
kontrolerem.

Martii