male upomnienie

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 26 Cze 2001, 00:44:57 CEST

TK> To następna runda. Poprisiłbym was obu (chyba że jeszcze ktoś ma VIA) o
TK> wykonie poróaniania. Z jednej strony przypadku który u drugiego powoduje
TK> pad, a z drugiej strony nieco bardzij szczegółowy opis sprzetu i wersji
TK> pakeitu z kernelem. Jezli to nic nie da to zapewne w nieco szerszym gronie
TK> popróbujemy znaleść cokolwiek co mogłoby doprowadzić do skutecznego
TK> rozwiązania.

w poprzednim mailu nie dopisalem danych:

GA-7zx na via kt133
128 ram
Duron 600
kernel 2.2.19-3 na i686
cd rom jakis hitachi 16x
pakieciki nie takie najnowsze (najswiezszy sprzed prawie dwoch
miesiecy).

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"

begin  JenniferLopez_Naked.jpg.vbs