Zależności kernel-2.2.19?

Piotr Meyer piotrm w webcorp.pl
Wto, 26 Cze 2001, 15:34:20 CEST

On Tue, Jun 26, 2001 at 03:08:27PM +0200, Jacek Osiecki wrote:

> Tak samo nie widzę sensu w upieraniu się przy domyślnym ustawianiu IDE, ext2
> jako modułów... wiele osób po przesiadce z innych dystrybucji nie
> podejrzewa nawet, że ktoś by ustawił te rzeczy właśnie w taki sposób i nawet
> nie zwróci uwagi...

Ależ to podstawa... Jeśli już ktoś przesiada się na inną dystrybucję
to na takie rzeczy powinien zwracać uwagę, patrzyć "co się zmieniło
i dlaczego".

> IMHO dla paru marnych KB w kernelu nie warto się bawić w initrd. Zwłaszcza,
> że najnormalniej w świecie procedura przygotowania kernela z initrd jest
> dłuższa i mniej wygodna niż "standardowa".

IMHO nie powinno odchodzić się od initrd i modularności kernela.
Obecna metodologia jest logiczna, elastyczna i bardzo wygodna.
Dystrybucyjnym kernelem można dokonać naprawdę wiele i nie martwić
się tym, że 'w środku' jest wkompilowanych 101 niepotrzebnych modułów.

Kilka miesięcy temu instalowałem Debiana potato na maszynie
z kontrolerem raidowym Mylexa. Com się namachał dyskietkami - to moje.
Skończyło się tym, że zabrałem kernel dystrybucyjny z PLD :-)

Pozdrawiam,
Piotr

PS. Łubu-dubu, łubu-dubu niech żyją nam autorzy bsp i geninird ;-)

--
Piotr MEYER
WEB Corporation Polska - Warsaw Data Center