Re: Zależności kernel-2.2.19?

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Wto, 26 Cze 2001, 18:50:37 CEST

> Ależ to podstawa... Jeśli już ktoś przesiada się na inną dystrybucję
> to na takie rzeczy powinien zwracać uwagę, patrzyć "co się zmieniło
> i dlaczego".

Zwłaszcza,

> IMHO nie powinno odchodzić się od initrd i modularności kernela.
> Obecna metodologia jest logiczna, elastyczna i bardzo wygodna.
> Dystrybucyjnym kernelem można dokonać naprawdę wiele i nie martwić
> się tym, że 'w środku' jest wkompilowanych 101 niepotrzebnych modułów.
>
> Kilka miesięcy temu instalowałem Debiana potato na maszynie
> z kontrolerem raidowym Mylexa. Com się namachał dyskietkami - to moje.
> Skończyło się tym, że zabrałem kernel dystrybucyjny z PLD :-)
>
> Pozdrawiam,
> Piotr

Podzielam zadanie Piotra, ważne jest także to, że zawsze można nie załadować
danego modułu do initrd, jeśli coś z nim nie tak. Jak skomilowałem sobie
jądro z wbudowaną obsługą IDE, to komputer wieszał się już w trakcie
ładowania jądra, co było bardzo niemiłe (patrz wątek "małe upomnienie")

Filip