Zależności kernel-2.2.19?

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Śro, 27 Cze 2001, 01:09:46 CEST

On Tue, 26 Jun 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> Porównaj sobie rozmiar kernela własnego z dystrybucyjnym. Porównaj sobie
> ile siedzi w modułach. Zważ to, że kernelem modularnym jest eś w stanie
> obłsużyć zaróno SCSI jak i IDE na root fs jak i to że może być tam w
> zasadzie dowolny system plikowy (ext2, reiser czy co tam jeszcze chcesz).
> Zeważ też to, że FB też jest zmodularyzowane (choć w przypadku VESA
> wiadomo że to nie działa ale w przypadku innych FB działa).
> Te wszystkie manipulacje na potrzeby dostosowania kernel robisz w kilak
> sekund bez koniczności rekompilacji kernela.
Że o ładnym wykrywaniu _kilku_ kart sieciowych w kombinacjach alpejsckich
nie wspomnę.... 6 takich samych pci to jeden modprobe... spróbuj 4 karty
isa odpalić kernelem bez modułków a z wkompilowanym wsparciem brrr....

> kloczek
Hunter
> --
> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tracąc czas na kompilację kernela ;-),a niech to builder zrobi raz a
dobrze..